donderdag 22 maart 2012

Deze site gaat verhuizen!!!



Deze site gaat verhuizen!
Huh Shir whuuut you say? Ja ja deze site gaat verhuizen en wel voor het verrassende nieuws dat ik een eigen domein heb nu!!! Yeaaahhhh!
Ik ben er helemaal blij mee! Er zullen waarschijnlijk nog wel wat schoonheidsfoutjes in zitten, dus als je ze ziet... let me know! Ik wil jullie ook vragen om me opnieuw te gaan volgen via GFC of bloglovin aangezien ik nu geen volgertjes meer heb :( 

Jullie kunnen me vinden op www.touchofbuddha.nl
(aaah wat klinkt dat toch leuk punt-nl!) 
Laten jullie me even weten als jullie me gevonden hebben en als jullie m'n nieuwe site ook volgen?!

Tot snel!!!! :)

7 opmerkingen:

  1. Ik heb je gevonden op je nieuwe eigen domein! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor ik ga je zeker met bloglovin volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    You go Sjwirl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    *klikt meteen op de follow-knop*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je nu een .nl blog hebt :D Ik ga meteen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind je lief als je een berichtje voor me achterlaat...